АСОСИЙ САҲИФА
ЎЗБЕКИСТОН КОМПОЗИТОРЛАРИ ВА БАСТАКОРЛАРИ УЮШМАСИ

 

Play
previous arrow
next arrow
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Табриклар

30 ноябрь: Собиров Шерзод ни туғилган куни.


АНОНС

Дш Сш Чш Пш Ж Ш Як
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

ИЖОДИЙ УЧРАШУВЛАР ВА МАҲОРАТ ДАРСЛАР



КОНЦЕРТЛАР



"ДЎСТЛАР" КЛУБИ



ФЕСТИВАЛАР



                               ВЛАДИМИР ГЛИНСКИЙ

(1947-2011)

Кўп миллатли Ўзбекистон композиторлари ва бастакорлари уюшмаси аъзолари сафида Владимир Борисович Глинский ҳам бор. У 1989 йил уюшмага қабул қилинган. У республикамиз замонавий мусиқашунослик фанининг ривожи жараёнида илмий, тарғибот мақолалари, педагогик ва жамоатчилик фаолияти билан самарали хизмат қилди.

Глинский Владимир Борисович 1947 йили 15 июль куни Навоий шаҳрида дунёга келди. 1949 йили уларнинг оиласи Тошкентга кўчиб келди. Владимир 1954 йили умумтаълим мактабида ва 1956-1963 йилларда 3-сон болалар мусиқа мактабида фортепиано мутахассислиги бўйича, 1963-1967 йилларда Ҳамза номидаги Тошкент давлат мусиқа билим юртининг назария бўлимида таҳсил олди. 1967 йилда М.Ашрафий номидаги Тошкент давлат консерваториясининг тарихий-назарий факультетига ўқишга кирди. 1972 йил доцент М.С.Ковбас раҳбарлигида «Восток в творчестве М.А.Балакирева» мавзуида диплом ишини ҳимоя қилиб, консерваторияни муваффақиятли битирди ва ўша йили аспирантурада сабоқ ола бошлади. 1975 йил аспирантурани доцент М.С.Ковбас раҳбарлигида «Ориентальные традиции русской классической музыки и симфоническое творчество композиторов Средней Азии и Казахстана» мавзуида илмий иш ёзиб битирди. 1973-2011 йиллар мобайнида консерваториянинг мусиқа назарияси кафедрасида ўқитувчи, катта ўқитувчи, доцент лавозимларида ишлади.

Мусиқашунос В.Б.Глинскийнинг ижодий фаолияти кўп қиррали. У «Интернациональное и национальное в становлении музыкальной культуры Узбекистана» (Всесоюзная научная конференция аспирантов ВУЗов, Киев, 12-16 июня 1974 г.), Некоторые черты изображения «Востока» в творчестве композиторов «Новой русской школы» (Вопросы истории и теории узбекской музыки. Ташкент, «Фан», 1976 г.), «Восточный тематизм в творчестве М.Балакирева» (Проблемы теоретического музыкознания в Узбекистане, Ташкент, изд. им. Г.Гуляма, 1976 г.), Симфоническая поэма А.Ф.Козловского «По прочтении Айни» (Теоретические проблемы узбекской музыки, Ташкент, изд. ТашГУ, 1976 г.), «Ориентальные традиции русской классической музыки и симфоническое творчество композиторов Узбекистана» (Вопросы музыки и эстетики. Ташкент, изд. ТашГУ, 1980 г), «Ориентальные традиции русской музыкальной классики и симфоническая музыка композиторов Средней Азии и Казахстана» (Вопросы теории, истории и исполнительства в музыке Узбекистана, Т., изд. ТашГУ, 1984 г.), «Простой и сложный контрапункты в творчестве композиторов Узбекистана» (Вопросы полифонии, Т., изд. ТашГУ, 1987 г.), «Имитационная полифония в творчестве композиторов Узбекистана» (Вопросы методики преподования музыкальных дисциплин, Т. 1991 г.), Полифония в хоровом творчестве композиторов Узбекистана. К методике анализа полифонических приемов и форм. (Вопросы музыкального исполнительства и педагогики. Вып.2., 2002), Полифония (Хрестоматия по полифоническому анализу на материале произведений композиторов Узбекистана, Т., 2004), В.Сапаров. Прелюдия и фуга для струнного оркестра (К столетию со дня рождения Ильяса Акбаровича Акбарова. Т., 2009), Полифония в кантатно-ораториальном творчестве композиторов Узбекистана (Ташкент и развитие музыкальной культуры Узбекистана. Ежегодник, Т., 2009) мақолалари муаллифи.

В.Глинский «Мелодия» грампластинка фирмасининг Ўзбекистондаги студияси буюртмаси асосида кўп грампластинкаларга аннотациялар ёзган.